Nasze atuty
- Wieloletnie doświadczenie w pracy z klientami reprezentującymi organizacje pozarządowe oraz środowisko biznesowe pozwoliło nam dogłębnie poznać specyfikę obu środowisk.
- Dzięki temu możemy zaoferować kompleksowe wsparcie na każdym etapie prowadzonej działalności, a także bieżące doradztwo, zarówno w sektorze organizacji non-profit, jak i biznesu.
- Misją i celem naszego biura jest zapewnienie naszym klientom stabilności obsługi księgowej i kadrowo-płacowej.
- Pomagamy organizacjom pozarządowym i firmom ograniczać ryzyko podatkowe poprzez dostarczanie comiesięcznych skumulowanych informacji na temat ryzyk podatkowych, rachunkowych i płacowych.
- Organizujemy cykliczne spotkania z klientami, aby omówić ich sytuację finansową oraz zmieniające się przepisy.
- Stawiamy na edukację klientów, pogłębiając ich wiedzę w zakresie zarządzania finansami.
- Dzięki długoletniemu doświadczeniu udało nam się stworzyć solidny zespół fachowców, który profesjonalnie i ze zrozumieniem podchodzi do indywidualnych potrzeb klientów.
Właścicielki

Aneta Sobiecka
- Od 2012 roku zajmuje się zarządzaniem i finansami organizacji pozarządowych i firm.
- Jest absolwentką kierunku Rachunkowość i Finanse na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Głównej Handlowej, gdzie ukończyła studia podyplomowe Liderzy Zarządzania.
- Wysokie kwalifikacje i umiejętności zawodowe zdobyła poprzez certyfikację zawodu księgowego w Stowarzyszeniu Księgowych w Polsce.
- Od wielu lat bierze udział w szkoleniach i spotkaniach dotyczących rachunkowości i podatków w organizacjach pozarządowych i sektorze biznesu.
- Aktualnie sama prowadzi szkolenia dla organizacji pozarządowych i sektora biznesu, pomagając im w zarządzaniu finansami.
- W pracy: dusza towarzystwa z zasadami.
- Prywatnie: pasjonatka sportu i dobrego kryminału, z charakteru bardzo empatyczna skorpionica, w NGO-sach zakochana od zawsze.
- Urodzona marzycielka, wyznająca zasadę: „Rób to, co możesz, tym, co posiadasz i tam, gdzie jesteś”.
Współwłaścicielka, ostoja spokoju
Natalia Sosulska
- Od 2014 roku zajmuje się finansami i sprawami kadrowo-płacowymi organizacji pozarządowych i firm.
- Jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej na kierunku Finanse i Rachunkowość.
- Wysokie kwalifikacje i umiejętności zawodowe zdobyła poprzez certyfikację zawodu księgowego w Stowarzyszeniu Księgowych w Polsce oraz certyfikację specjalisty do spraw kadr i płac w Eduwersum Collegium Rozwoju HR.
- Prowadzi szkolenia kadrowo-płacowe i zajmuje się dostarczaniem klientom comiesięcznych informacji z zakresu zmian prawa pracy i ubezpieczeń społecznych.
- W pracy: niezrównana sumienność i życzliwość.
- Prywatnie: podróżniczka o niebanalnym żarcie, z charakteru romantyczka uwielbiająca wycieczki rowerowe.
- Dusza towarzystwa, wyznająca zasadę: „Gdy nie ma gdzie zawrócić, trzeba iść naprzód”.

Co o nas mówią inni
” … Zawsze możemy liczyć na fachowe wsparcie zespołu Rachunkowość & NGO, a tym co szczególnie je wyróżnia jest realna znajomość specyfiki finansowego funkcjonowania organizacji pozarządowej w Polsce. … „
Piotr Bystrianin
Prezes Zarządu
Fundacja Ocalenie
” … Jako organizacja, której wartości bazowe to, między innymi, profesjonalizm oraz uczciwość, nie mogliśmy trafić na lepszego partnera. Współpraca z biurem Rachunkowość & NGO … wyróżnia się wysokim standardem świadczonych usług, terminowością oraz pełnym zaangażowaniem zespołu pracowników. … „
Andrzej Folwarczny
Prezes Zarządu
Fundacja Forum Dialogu
” … Rekomenduję biuro Rachunkowość & NGO jako biuro godne polecenia, ze względu na wysoki poziom świadczonych usług księgowych i kadrowo-płacowych … „
Katarzyna Bienias
Prezes Zarządu
Fundacja Idea Rozwoju
” … Nasza dotychczasowa współpraca pozwala nam w pełni potwierdzić fachowość, terminowość oraz rzetelność biura rachunkowego. … „
Stanisław Bienias
Prezes Zarządu
Idea Instytut Sp. z o.o.
” … Nasza fundacja korzystała z usług kilku biur księgowych, jednak biuro Rachunkowość & NGO jest pierwszym, z którego jesteśmy w pełni zadowoleni. … „
Viachaslau Ivantsou
Dyrektor Finansowy
Fundacja Zwolnieni z Teorii
” … Obsługa biura wyróżnia się profesjonalizmem, terminowością, indywidualnym podejściem oraz wysoką kulturą pracy … „
Marcin Dudek
Dyrektor Zarządzający
Fundacja Czerwone Noski Klown w Szpitalu
Marcin Zielonka
Członek Zarządu
Fundacja Akcja Demokracja
” … Do biura trafiliśmy z polecenia, za które jesteśmy wdzięczni. Spotkaliśmy partnerów, którzy nie tylko służą swoim doświadczeniem i wiedzą, lecz także osoby empatyczne, pomocne i bardzo kontaktowe, z szacunkiem odnoszące się do klienta. … „
” … Zawsze można liczyć na ich terminowość, klarowną komunikację oraz ogromną wiedzę, która przekłada się na skuteczne rozwiązania. Widać, że swoją pracę wykonują z pasją i zaangażowaniem, co czyni współpracę nie tylko owocną, ale i bardzo przyjemną. … „
” … Gotowość do nieustannych wyjaśnień wszelkich kwestii. Zawsze w kontakcie. Dokładne sprawdzanie danych, odpowiedź na każde pytanie. … „
” … Najlepsze biuro rachunkowe! Z ich pomocą nawet najtrudniejsze sprawy zostają rozwiązane bez stresu. … „
” … Współpraca jest na najwyższym poziomie, a ich profesjonalność daje ogromne poczucie bezpieczeństwa. … „